Гарантія та повернення
Умови гарантії
Термін гарантії на всі товари – 12 місяців.
У момент отримання замовлення ми просимо Вас перевірити комплектність і відсутність дефектів зі свого боку. Отримання товару означає згоду з умовами гарантійного обслуговування:
-Дефекти, які виникли з вини виробника, будуть усунуті авторизованим виробником сервісним центром;
-Гарантія анулюється у разі використання товару не за призначенням або недбалого поводження з ним;
-підставою гарантії є документ, виданий для придбання товару (чек оплати за товар, гарантійний талон).
Для гарантійного обслуговування зверніться до нашого менеджера за телефоном: +380 (96) 227-41-74
або email: goldplayinua@gmail.com.
Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення та обмін товару відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення товарів належної якості: Звертаємо Вашу увагу на те, що наша компанія перевіряє товар перед відправкою. Просимо вас обов'язково перевірити ваше замовлення на пошті. Усі претензії приймаються протягом 14 днів після отримання товару (не рахуючи дня отримання).
Нагадуємо, що в законі України «Про захист прав споживачів» є перелік товарів, які не підлягають поверненню:
- товари для новонароджених;
- м'які іграшки;
- надувні вироби.
Цифрові промокоди та коди поповнення рахунку не підлягають гарантії та поверненню та використовуються лише один раз. Заміна товару можлива лише у разі збою системи під час введення коду.
Конструктори, пазли - підлягають поверненню до відкриття та порушення заводської упаковки.
При обміну або поверненню товару належної якості (закон України «Про захист прав споживачів») – на покупця лягають такі витрати: оплата доставки у 2 сторони (160 грн). Таке повернення можливе лише протягом 14 днів. Час повернення коштів або відправки нового товару займає 3 робочі дні. Оформляючи замовлення на нашому сайті, ви приймаєте умови роботи нашого магазину.
Компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Якщо у Вас є додаткові питання з обміну або поверненню товару зверніться до нашого менеджера за телефоном: +380 (96) 227-41-74 або email: goldplayinua@gmail.com.